Torsdag v20

1) Att vara KLAR är en go känsla!
Idag är hemtentan inlämnad! Äntligen! Sen återstår ju att se betyget, men det ger sig känns det som... Men så skönt att bara ha det gjort! Nu ska jag nog vara ledig ända tills jag kommer tillbaka till HBG på söndag (ångest att komma tillbaka till plugg OCH ostädad lägenhet, men det får jag väl ta då =P)! Gillar att göra listor där man kan bocka av när man har gjort saker, sjukt tillfredsställande!

2) Det är inte farligt att prata med folk....
Man är ju oftast så feg för att prata med folk.. Så nu när jag gick hem ikväll gjorde jag en deal med mig själv, att ifall killarna som gick bakom mig svängde på samma ställe så skulle jag prata med dem. Sagt och gjort, killarna svängde så jag vände mig om och började prata med dem. Jättetrevliga! Sen hade de lite svårt att förstå min småfulla snabbpratade göteborgska, men ändå =)

3) Ordvitsar är torrt men kul
Vem kan låta bli att tycka att det är roligt när nån har gladpack på huvudet, och nån annan frågar ytterligare nån annan varför och får svaret "för att han är glad och packad såklart"!?


äntligen inlämnat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0