Torsdag v19

1) Det är kul att bo tillsammans med någon
Ibland saknar man det faktiskt, även om jag älskar att bo själv med.. Men det har vart så trevligt idag att ha någon att äta lunch OCH middag med eller någon att glo på hockey som jag egentligen inte bryr mig om med när jag bara inte pallar att plugga mer... Då blir man ju mer motiverad att faktiskt plugga ordentligt när man gör det! Eller är det bara miljöombytet? Vete fan där. Men man får åtminstone lite dygnsrytm!

2) Att vara förkyld är jätteobehagligt!
Nån jäkel smittade ner mig på bussen igår! Inte sådär så man är sjuk så man ligger i sängen och glor på TV och bara väntar på att bli frisk, utan sådär störande sjuk så man inte bryr sig om det utan går runt och mår lite smådåligt hela tiden... Snuvig och ont i halsen och stel i kroppen och ömma ögon och OJ vad jag tyckte synd om mig själv nu trots att jag knappt är sjuk! Tyst med mig =P

3) Det är trevligt att spela spel
Måste börja göra det mer. Steg ett är kanske att skaffa mig ett spel? Eller lära mig kortspel?

loong time ago! typ 2005?! shit vad gammal man börjar bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0