Måndag v22

1) Ju mer man har att göra desto mer hinner man med
Man blir ju så mkt mer effektiv när man har mkt saker att göra! Planering, nerskärning av onödig tid på facebook och sånt... På något sätt räcker ju tiden alltid precis till för hur mkt man ska göra, oavsett hur mkt detta är. Så jag ska nog sluta stressa och börja...bara göra saker helt enkelt!

2) Ju mer man har att göra desto bättre mår man
Vilken härlig dag det här har varit! Upp vid sju (trött som jagvetintevad) - jogg - handledning för projektarbetet - jobba med projektarbetet - fika - möte novischeriet - ringt sponsorer - typ lunch - skrivit projektarbete - möte HSF - volleyboll. Underbart! Har vart en kul dag där man liksom kan vara nöjd med vad man har hunnit göra, och man är liksom trött och nöjd med dagen nu =) Så min teori är att jag kommer sova jättegott och vakna tokutvilad imorrn, återstår att se om det stämmer.

3) Man kan göra toast på frallor
Bara man lägger utsidorna mot varandra så blir det rätt bra! (studenthushållning, jag skulle kunna skriva en bok om det tror jag =P)


otoastade frallor men ändå god frukost i gamla lägenheten, födelsedagen i höstas faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0