Måndag v19

1) När man är nervös eller full kommer ens sanna jag fram
Faktiskt ganska sant, för då tänker man sig inte för utan bara gör liksom! Var på kårens vårmöte och blev invald till studiesocialt ansvarig ( =D ), men då skulle man ju göra en liten presentation och svara på frågor med.. Presentationen gick bra, men sen fick jag frågan vilken typ av aktiviteter jag skulle vilja anordna.. Hjärtat slår snabbare, jag vet inte riktigt vad jag ska säga - så jag börjar babbla på. Pratade med en kompis efteråt och fick kommentaren "jodå, det gick väl bra, men du pratade sådär jättefort som du gör när du är full". Jaha ja, men det måste ju ändå betyda att jag har bättrat mig och inte pratar så fort i vanliga fall! Men ibland, då kommer mitt riktiga babbel fram =)

2) Barn får inte mjölksyra
Asså det var små barn som var med på Vårruset idag! Sprang om två tjejer i åttaårsåldern, efter nästan 4 km!! Så länge hade de legat före mig! Katastrof! Men, vi ursäktade oss med att barnen inte får mjölksyra och så utan bara springer på vilja. Det är skärpning som gäller, helst med en gång men framförallt sen efter sommaren, då ska det bli träningsrutiner (känns det som att jag har sagt det här förut?)! Målet är ett lopp i Åstorp 9/11, 7 eller 16,8 km, hade känts sjukt bra att våga gå på den långa sträckan! Finns det gym i Chania? Skulle ju behöva springa lite löpband isf liksom...

3) Blossom är för mycket
Hon speakade idag. Inte min typ av speaker.
"ÅÅÅ vad duktiga ni är tjejer, ni kan verkligen vara stolta över er själva idag". Innan vi hade startat.
"Nämen stackars dig, har du gjort illa knät". Under prisutdelningen för lottdragningen.
"Leverpastej, det är ju bara så gott". Bara för att pastejköket sponsrade.
Lägg av.
Jag ser hellre något som peppar, är lite saklig, ger lite information (till exempel så att folk står i rätt startgrupp) och så. Men det kanske bara är jag?


laget "Service Management - Hälsa", även om bara 2 av 6 går det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0