Klämdag? Fredag v21

kort inlägg idag, jag är mkt mkt trött och mor&far kommer hit alldeles för snart

1) Dialekter är roligt, faktiskt
Det måste ju va världens enklaste samtalsämne haha! Igår var det tjôt om'et, sen var det tal om'et ikväll och så.. Ja, det kommer ofta på tal helt enkelt!

2) Tävlingar e kul!
Kunde ju bara inte låta bli att ställa upp i Stiletto Run idag! Sjukt kul!

3) Om man organiserar bra så blir det bra =)
Himla trevligt ikväll, massa roligt tävlingar och nomineringar och utmaningar och allt möjligt.. Kul middag!

gonatt =) inga bilder idag =) nu ska jag nog lägga mig på soffan och somna till pistvakt, himla härligt haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara lämna en liten kommentar eftersom jag berätta för dig idag att jag läser din blogg. Tack för en trevlig kväll o sov gott! Kram Josefin

2009-05-23 @ 03:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0