Fredag v19

1) Det är tråkigare att va sjuk än att plugga
ÄNTLIGEN hittat nåt som jag skulle prioritera bort för läsandet! Tyvärr är det ju lite svårt att prioritera bort förkylning (och lite feber faktiskt, hade 38,2 så lite synd är det allt om mig på riktigt) =( Funderar på att dopa mig själv med panodil imorrn. Fick lära mig i skolan att feber är till för att bekämpa sjukdomar, men så kommer mamma doktor och säger att det inte alls är säkert. Så imorrn blir det panodil så jag kan gå till optikern, plugga (måste nog börja skriva imorrn!) och sen gå på Vekkys födelsedagsfest! Kanske får skippa utgång men förfesten ska jag klara av!

2) Utstrålningen gör så mkt!
Har sett Så Ska Det Låta i real-time (det finns ju TV här hos mina föräldrar!!) ikväll. Två ord: E-type suger. Har inte gillat honom förut och han steg absolut inte i mina ögon idag. Så trist. Så grå. Så o-sångkunnig (och det är ju ändå det som programmet går ut på). Tacka vet jag söt-musikalartisten som var med förra veckan. Hade han funnits i närheten hade nog båda jag och Mathilda gift oss med honom på en gång. Han utstålade en sån glädje!! Det var härligt att se!



        Tråk-Etype vs Söt-Peter Johansson


3) Kommer i ett eget inlägg, lite special-special/all-time-high sådär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0