bonus =)

såhär i hemtentetider när man gör ALLT man kan för att undvika pluggandet så blir det här ett extra inlägg! för när jag kom hem till helsingborg i förmiddags hade ju de 200 korten som jag beställde i förra veckan kommit. har det blivit något pluggat än idag? nej. däremot har jag nu två fina kollage på väggen i hallen =D ! temat är "roliga situationer", så varje bild har sin egen historia, lite exempel kommer tillsammans med bilder:


kollage nr 1 visar bl.a.:
**Alternativa påsk- och midsommarfiranden
**Hur man tar sig fram på ställen där det ter sig omöjligt
**Snygga poser
**Livsfarliga djur som jagar stackars människor
**Tävlingar och lekar som man går in för alldeles för hårt
**Att ledarna ofta är värre än deltagarna på läger
**Att de borde göra något åt Gladan
**Hur svårt något som verkar så lätt kan vara
**Hur glad man kan bli när rätt låt (eller person) vinner


på kollage nr 2 hittar vi bl.a.:
**"Titta vad full hon är, jag håller i henne så tar du kort"
**Partytrick som gör att man bränner sig I munnen
**Två pojkar på samma cykel
**Vad som händer om man jobbar på skistar för länge
**Efterfesttips

**Matlagnings-(anti-)tips
**Nakna överkroppar av olika anledningar
**Roliga skyltar som "Smalånd" och "high-five&lycka-till-skylten"
**Tidernas snyggaste sandslott


fan nu måste jag ju nästan plugga... har ju iofs lite gardiner som måste sys till och en resväska att packa upp..... NEJ nu får jag ta mig i kragen lite!! fråga tre: diskutera ekoturism med bakgrund i naturens historiska, kommersiella och moraliska bakgrund - här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0