Söndag v13

folket uppe på vallen verkar börja fatta att det är slutspurt på säsongen nu, och det börjar väl så smått sjunka in hos mig med.. tyvärr kanske det bara blir en del av v15 där nu, får eventuellt hoppa över v17.. hmm, vi får se, beror på hur mycket folk som är där och så!

tillbaka till idag!

1) Parlamentet var bättre förr!
Dagens avsnitt var inget vidare, vi skrattade knappt förrän slutsekunderna med kineser som pratade med konstig text under kom.. Halvt okända komiker, känns som någon slags instegsgrej för folk som vill slå igenom! Man saknar ju Björn Gustafsson, Robert Gustafsson, Henrik Schyffert, Magnus Betnér, Sissela Kyle, Babben Larsson och alla andra som var med från början och levererade sjukt mycket roliga grejer!!

2) Man behöver nog inte köpa all kurslitteratur
Ska försöka imorrn iaf, har valt att bara köpa 2/5 böcker till denna kursen, det är så sjukt dyrt.. Så jag tänkte att de böcker som är på svenska kan jag lika gärna låna, för de brukar jag ändå inte anteckna så mycket i! Återstår att se hur detta ska funka, om jag får böckerna och så =)

3) Vissa saker kommer av sig självt om man låter det ta lite tid
Typ som inredningsidéer, man måste ju liksom känna in rummet ordentligt, och sen så kommer man fram till hur man vill ha det! En del kvar att fundera ut, men jag tror att det kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0