Nya lägenheten =)

Lite förstabilder från nya lägenheten! Ska pyntas till mycket mycket mer, men någorlunda fixat är det iaf!


sovrummet! litet är det, men det blir nog bra när jag får in en gardin (mörkblå kappa?), matta (hulda vilse, ikea?), lite tavlor och annat fint så det blir lite personligare!


vardagsrummet! det har sjunkit in lite idag hur jag vill ha det.. så där de vita stolarna står till höger i bild ska jag ha in någon slags tv-bänk eller schänk eller liknande, och till vänster (som man inte ser) står min lilla soffa nu, som antingen ska byggas ut eller bytas ut! den stora tavlan ska flyttas så den hänger över soffan sen med.. och så ska det upp gardiner, dubbla panellängder, den ena grön som i tavlan och den andra med björkstammar på (blev lite kär i den sista när jag var på ikea i förra veckan!!)


köket! schackrutigt, ska lätt spela groggschack där någon dag! bänken som står där nu ska nog bytas ut till ett bar-klaff-väggbord och kompletteras med två barstolar, sen ska det bli gardiner i någon färg (vet inte vilken, förslag?!) och lite grejer på väggarna!

oj vad man blir shoppingsugen! ska nog ta mig en liten sväng till ikea imorgon iaf, "köpa en duschdraperistång" (målet är att komma därifrån med mindre än 10 saker, får se hur det går!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0