Lördag v13

1) Nya perspektiv ger nya tankar
Så fort man får prova på något nytt så ser man nya fördelar och nackdelar med det gamla. Ett axplock av allt som jag gick och tänkte på när jag slutstädade på Lägervägen idag...:
**Golvvärme är faktiskt väldigt skönt, jag ska nog försöka undvika att somna på golvet i nya lägenheten..
**Det är jobbigt att typ vara i köket när man vaknar i sängen, det är gött som fan att ha ett sovrum!
**Fönsterbrädorna på Lägervägen tillät en att ha uppe massa prydnader, nu får jag sätta upp ett gäng hyllor istället att ha alla mina grejer på!
**Att få en större lägenhet att inreda är roligt =D Har suttit och pysslat på ikeas hemsida hur länge som helst!
**Det går sjukt snabbt och lätt att städa i en nybyggd lägenhet, och det är inte en massa konstiga hål överallt och så..

2) Man borde göra saker på låtsas ibland
Typ låtsasopponeringar, låtsasflyttning (både för att rensa ut all skit och för att städa ordentligt) osv... Det blir ju så mycket enklare att göra det på riktigt sen då!  

3) Mörka utrymmen är läskiga
Tänk soprum, källare och vindsutrymmen... Usch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0