Lördag v12

1) Det är så trevligt att umgås utan alkohol (också)!!
Det är verkligen något som fattas i HBG nu tycker jag! Har haft två supertrevliga kvällar nu med tjöt, promenad och annat mysigt.. Svårare än så behöver det inte vara att umgås! Relax, take it eeeeasy =) Något att jobba på! Lite nu, och framförallt i höst när jag ska skaffa mig ett normalt liv (ända fram tills skidsäsongen drar igång igen......)!

2) På mässor ska man ha gympadojjor och en dramaten
Inte stövlar och en redan full axelremsväska! Man måste tänka på att det blir varmt, mkt folk, sjukt mkt papper som man vill ha med sig hem osv osv.. TURmässan idag var riktigt rolig! Sjukt besviken på att vår utbildning inte var representerad, det måste vi prata med dem om till nästa år, men det var kul att kolla på alla länder/regioner/företag som ställde ut! Ojoj vad ressugen man blir liksom! Huvudmålen nu är Sydamerika (rundtur med bl.a. inkaleden), Afrika (safari m.m.), Indien&Kina m.fl. och NZ/Aussie. Nämnde jag att jag tänkte vinna på lotto, typ 100 000 SEK/månad i 50 år?!

3) Man kanske borde vara lite mer obekymrad?
Träffade min gamla kollega en snabbis idag, som mer eller mindre impuls-sa-upp-sig en dag. Nu vet hon inte vad hon ska göra när hon ska sluta jobba, men hon kommer iaf inte vara kvar på jobbet som hon inte trivs helt med! Jag är lite för feg för att våga göra sådana stora grejer, men man kanske ska jobba på att ha den inställningen i vardagssammanhang? Allt behövs inte tas på blodigt allvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0