låten som går på repeat i min hjärna just nu:

"You and I...
There's no you and I,
but you let me spend the night...
So I must be doing something right?!"

Underbar låt, lyssnar over and over again..

hmm det jag skrev förut verkar ha försvunnit så vi testar igen!

1) Ljudbok ska vara ett bra recept mot tråkig ensamkörning
Ska testa det imorgon med Marian Keys "Änglar", tack Lena =) 13 timmars inspelning ska jag förhoppningsvis klara mig bra på, även om det är snö och skit på vägarna ska det ju inte gå riktigt så långsamt..

2) Vissa gör en bara så glad!
Verkar lösa sig med flytten nu, blir så himla glad när man frågar om folk kan hjälpa till och får svaret "Självklart!". Hoppas att folk vet att de kan fråga mig om hjälp med, man vill ju inte ha nån slags envägs-hjälpsamhet utan lite givande och tagande sådär, annars kommer man ju inte kunna med att fråga efter ett tag! Jag tycker ju att det är viktigt att kunna fråga om hjälp, men då är det också viktigt att folk kan säga nej om de inte vill/kan/orkar, annars vågar man ju inte fråga...

3) Ibland får det vara nog
Satt och filade på essän i eftermiddags, men beslöt till slut att det fick vara klart. Man hade ju kunnat sitta och fixa och trixa med det hur länge som helst, men hur mkt bättre hade det kunnat bli? Nu har vi lagt ner arbetet iaf, så är det bara att hoppas att vår sköne handledare gillar arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0