..

1) Barn argumenterar underbart
Söta barnet (ca 4 år) på tåget som åker med mamma och lillebror från gbg till malmö för att hälsa på mormor o morfar. I Helsingborg går ju massa andra av, och han var ju rätt trött på att åka och tänker därför ut sitt allra allra bästaste argument för att knäcka sin mamma:
- Mamma, jag tror inte att tåget orkar åka längre nu!!
Assmart, men mamman var smartare och överlistade honom med att mormor och morfar ju inte var på den stationen, så tåget skulle nog orka åka den lilla biten som var kvar till malmö...

2) Jag har en snäll chef =)
Hoppas på blandat ledigt/jobb/praktik nästa vecka! Hade vart sjukt kul att gå med någon, helst nån Hopp&Park!

3) https://www.hertzfreerider.se/unauth/ verkar funka!
Har fått en bil jag ska köra (gratis) från göteborg till sälen på fredag, gött som fan!! Nervös för att köra så långt (nästan 50 mil, har kört typ hälften som längst innan), men det ska nog gå bra!

som en fjärde visdom (som dock inte är ny, jag har bara fått den bekräftad) så ska jag gifta mig med martin stenmarck. sexig, sjunger bra, charmig.... asså jag kräver inte så mycket mer! jo förresten, att han lämnar frun, barnen får jag väl klara av på nåt sätt, han lär ju vara värd det =P såg reprisen av så ska det låta från i fredags där han var med.. han hade lärt sig hela texten på let me entertain you sen gustavgalan i våras när larsa (som ska spela på gustav g&b i helgen när jag är där!!) knäckte honom =D

laddar som fan för att åka till sälen nu, nu ska jag städa och packa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0