..

1) Angenäma problem
Eller I-landsproblem om ni vill (såna som gänget på Isvägen har en dag-för-dag-lista på på kylen!).
Helt seriöst, vad klagar jag över egentligen? Oj jag har så mycket att göra! Jag måste skriva en ansökan så att jag kan få åka utomlands och plugga i ett halvår, o nej?!! Jag måste flyttpacka för att jag ska flytta till en ny, större lägenhet med bättre läge, o nej?!! Jag måste skynda på med att skriva den intressanta uppsatsen för att jag ska hinna åka till sälen och åka skidor, o nej?!! SKÄRPNING EMMA!! Skaffa lite perspektiv för fan! Det är ju asroliga grejer du håller på med, och vill du inte hålla på med dem så sluta då! Annars får du fan va glad och sluta klaga!!
Lite ytligare så är det ett jävla I-landsproblem att man inte har några fickor på klänningar; så man kan inte ha mobilen i fickan så man känner när den vibrerar! Jobbigt =P

2) Tåget Lund-Helsingborg slutar gå kl 1.22
Helt seriöst, det är ju helt värdelöst. Vad tänker Skånetrafiken på? Har haft en kanonkväll i Lund, och ville inte alls avsluta den vid ett för att behöva gå (och bli följd för att vi inte hittade vägen..) till stationen! Antingen får de sätta in senare tåg, eller så får man se till att snylta sovplats när man ska ner och kalasa där!

3) You gotta risk some to win some
Våga prova! Vad har man att förlora/riskera?? Något pinsamt, något tråkigt.. Herregud, det får man väl riskera för chansen att uppleva nya spännande saker? Annars kommer man ju aldrig lära känna några nya människor, och hur stimulerande känns det på en skala? Inte alls! Riskera lite, testa, pröva... Man vet aldrig vad som händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0