slitig dag utan plugg

1) Fy fan vad jobbigt det är att söka jobb
Har ägnat typ hela dagen åt att skriva CV och brev som är riktat till olika företag hit och dit.... GAH blir så trött på att skriva om mig själv så jag dör! Nu återstår bara att ringa till företagen och se hur de vill ha ansökningarna, sen korrekturläsa och skicka in.. &hålla tummarna såklart! jag vill ju ha något av jobben!!

2) Det är lite klurigt att kolla på lägenhet
Man vet ju inte riktigt vad man ska kolla på och fråga om! Dagens visning slutade med att vi gick runt och kollade om fönstrerna fungerade, och då hade jag inte ens frågat ifall det fanns internetanslutning och tvättstuga..... Nästa gång ska det göras lista innan jag går på visning!

3) Det är lite mycket nu, gäller att vara organiserad
Söka lägenhet, söka jobb, fixa plugget, novischeriet, dra till bad gastein, styra så jag kommer iväg till sälen..... Roliga grejer, men tillsammans blir det lite mycket! Men men, en sak i taget så klarar jag det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0