..

1) Jag har en trasig dator - men snälla datornissar på skolan!
Blev lite trött när pekaren och tangentbordet på datorn helt plötsligt la av... Snälla vänner försökte hjälpa till, elgigantenkillen (som tyckte att jag var ett jäkla nöt) försökte hjälpa till och nu försöker ITsupport på skolan hjälpa till! De har varit hur gulliga som helst och typ suttit två pers i en och en halv timme och bara försökt fixa med min dator.. Så nu har de gjort en backup som får stå och tugga till imorgon och sen ska de försöka formatera om datorn imorrn (hoppas att jag inte har glömt att säga till om något som jag vill ha!! dokumenten och bilderna är räddade iaf, det är ju det viktigaste...) Så nu är det bara att hålla tummarna för att de får ordning på den, annars blir jag lite ledsen!! Har fått lära mig massa nytt om setuplägen och linuxsystem och hårddiskar hit och dit och blablabla.... Märks att jag har haft mina bröder som ITsupport innan, är ju mer eller mindre clueless nu!

2) Lägenheten som jag ska titta på på tisdag ligger riktigt bra!
Trodde att den skulle ligga ute i bushen någonstans men det gjorde den inte :) Hoppas nu att den är fin!! Men jag är förhoppningsfull, en liten tvåa låter ju perfekt ju.. Vill ha!! Gäller att jag gör ett bra intryck med, det är åtminstone en person till som ska på visning samtidigt som jag och man kan ju tänka sig att det är fler som är intresserade.. Men det är bara att hålla tummarna och se på tisdag!

3) Det är lätt att ge upp tentapluggandet sista dagen...
Om man inte har hunnit lära sig grejerna innan så kommer det inte sätta sig nu heller, eller?! Jag vet inte om jag pallar mer iaf, ska dra och boxas på friskis istället, låter mycket mer givande för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Josefin på 55an

Lycka till imorgon på tentan! kommer säkert gå jättebra :) synd att du inte ska vara med på tentafesten bara....

2009-01-15 @ 20:20:57
URL: http://josefinnyrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0