..

1) Vissa människor är bara så enkla att umgås med
Man behöver inte ha känt varandra så länge eller veta allt om varandra, vissa har man bara lätt att va med! Man snackar och det bara flyter på, man behöver inte tänka på vad man ska säga och inte.. Såna människor är det man ska vara med! &behålla hela livet! Fick ett kedjemail igår (som jag inte skickade vidare, som vanligt..) som faktiskt var riktigt tankvärt: att människor kommer in i ens liv av någon anledning, att man behöver varandra på något vis.. Så att om man tänker efter så kan man antagligen se mönster, varför man har lärt känna en viss person vid en viss tidpunkt. Helt klart intressant!! Med vissa kan man se ett tydligt mönster iaf!

2) En del misstag är värda att ta på allvar, även om man skrattar åt dem först
Efter ett tag kanske man inser att något man gjorde inte var så smart.. Och även om det är för sent att göra något åt det nu, så kan man ju försöka lära sig något av det så man inte gör om samma saker igen! (sen kan man ju göra bort sig ibland med, bara det inte handlar om några viktiga saker, man får lära sig att se skillnaden =) ) Vissa kanske tycker att jag skrattar bort för mycket saker som jag borde ta på allvar, men jag bryr mig nog om mer än vad det kan se ut som att jag gör (även om man säkert skulle kunna tänka efter ännu mer, men det kan man väl alltid?!)

3) Man ska ha ett kamerafodral
Annars går kameran sönder, sjukt störigt. Framförallt när SIBA tar tre veckor på sig att ens kolla om man kan få någon ny = jag har ingen egen kamera till Bad Gastein! grrrrrrr.. Tur att man har snälla vänner som lånar ut sina grejer när man själv klantar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0