..

är riktigt nöjd med mig själv idag, har pluggat i typ 6 timmar, måste vara rekord! (fattar inte hur man ska kunna lägga lika mkt tid på det här som på ett heltidsjobb, men nu har jag ju kommit en bit på vägen iaf!) men trött är man, verkligen....

dagens:

1) Tänk vad mycket enklare det hade varit om man hade bott på samma ställe hela tiden?!
I så fall så hade man ju (typ) bara lärt känna folk där, och inte behövt ha sina vänner utspridda över hela landet! Många som man tycker himla mycket om men som bara är för långt bort för att man ska kunna ses ordentligt =/ (och det hjälper ju inte att man är urusel på att ringa folk heller....)

2) Jag pallar inte 25 min i solariet när jag är januariblek
Om jag är "lite rosig" om kinderna nu så lär jag ju se ut som en kräfta imorgon....
 
3) Träning är skoj
Springa, gå, cykla, köra på friskis... Kul är det, det gäller ju bara att komma iväg!! Har ju fått ett litet mål nu iaf när jag märkte att jag var på tok för klen för att åka skidor ordentligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0