så som våren är som en sliten och bullrig luffare......

1) Ketchup tar bort smaken från vilken mat som helst
Perfekt om man har äcklig mat, eller bara är sugen på ketchupsmaken (den är ju faktiskt väldigt god, heinz ska det vara)! Sockerkicken får man på köpet!

2) Ibland kan man ju bara inte sluta skratta
Typ som igårkväll, när jag skrattade så jag trodde att jag skulle få kramp i magen och fick gå ut i köket för att lugna ner mig.... Eller när jag började asgarva samtidigt som jag skulle dricka cider i kärnantrappan - "delfinen" jaja så kan det gå.. Hade himla roligt igårkväll alltså, lite lugnare tentafirande än vanligt men himla bra!

3) Om man själv ställer krav kan man inte förvänta sig att få precis det man vill
Var på intervju på solresor idag, och sa att jag helst ville ha reseledartjänst...  Men då jag sätter upp kravet att jag kan arbeta 5/6-15/8 så får jag ju mer ta vad som finns! Så nu håller jag tummarna för en tjänst i barnklubben, får besked redan på fredag.. Spännande spännande! Isf är det Sicilien, Turkiet eller något annat ställe (kommer inte ihåg vad han sa..) som gäller i sommar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0