now all I can think of is the snow and the sunshine

1) Att sakna tar tid
"now all I can think of is the snow and the sunshine" och allt annat som hör Bad Gastein till, framförallt när folk börjar lägga ut kort på facebook som man naturligtvis måste kolla igenom och kommentera och greja...! koncentrationen är = 0, hej och hå vad det går med plugget då... när man sitter och drömmer sig bort så får man ju nada gjort! lyckades få mina poäng på delmålskontrollen i alla fall, gott det, 5 p mindre som man måste ha på tentan!!

2) Man borde ha en spontanpåse i hallen
Internskämt =P

3) Skriva är roligare än att läsa
Roligare att göra något kreativt och få tänka själv istället för att bara sitta och mata in saker i hjärnan! Kanske därför jag gillar prov och redovisningar och sånt (som ingen annan gillar), för att man blir satt under lite press och får tänka efter! Finns det några såna jobb kanske? Skulle vara schysst! Var åtminstone mkt roligare att skriva delmålskontroll III (som jag dessutom lyckades rikta in så att jag fick skriva om mitt favoritskidmärke) än att läsa en artikel om olika teorier om konsumtion. Ska bli skoj med essän vi ska skriva sen efter tentan! "Konsumera dig svensk" eller nåt liknande ska den heta, och handla om hur andra etniciteter väljer att konsumera för att passa in eller särskilja sig från det svenska samhället. Jätteintressant kommer det bli, tror gruppen kommer funka kanon med. Och att jag kommer kunna åka skidor under arbetets gång :D That's the best part about it! Åtminstone en vecka ska det nog bli!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! spontanpåsen hamnade här ändå :P

2009-02-04 @ 21:48:28
URL: http://gotmalmsblogg.blogspot.com
Postat av: Malin

haha... spontanpåsen kom med iaf :P

2009-02-04 @ 21:51:40
URL: http://gotmalmsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0