men när solen går upp är vi långt härifrån

pallade inte att skriva när jag kom hem från utekvällen igår så det blir en uppdatering nu istället (men eftersom jag fortfarande inte riktigt har nyktrat till (a'la bad gastein) så räknas det ju nästan fortfarande som igår, eller?!)

1) Banan+kiwi+kokos-->in i ugnen=gott
Så jäkla god frukost! Egentligen ska det vara vit choklad på också men man får ju försöka hålla det lite mer hälsosamt när man kallar det frukost =) Har njutit av att äta jättejättemycket frukt nu efter att ha burit hem det i snö"stormen" i förrgår.. En clementin här, lite ananas där, ett äpple till föreläsningen..


2) Nässpray räddar
Varför köpte jag inte det med en gång när jag kom hem?! Så uppfriskande att kunna använda näsan igen!! (fast man ska passa sig för att prata i mobilen på apoteket, blev utskälld av kassörskan idag....)

3) Villan är kul, men i lagom mängder
Studentpuben är ju roligt de första 2-3 timmarna när man är stimmig och springer runt och hänger med folk hit och dit, men efter ett tag får man ju nog och får dra vidare eller hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0