..

1) Platserna är begränsade på SJs tåg
Så om man ska åka typ GBG-HBG en söndagskväll så ska man vara i tid (som jag var, grymt stolt!), annars riskerar man att få stå till Halmstad, och det är ju galet segt.

2) Min väska är för stor
Den får liksom inte plats någonstans, trots att den var mindre nu än när jag åkte upp. Fick specialplats i bussen och sen blev den stående i gången i tåget.. Hur får alla människor plats i så små väskor?! Jag förstår inte. Packa lätt är inte min grej! Lyckas aldrig tänka de där stegen i förväg och fundera igenom vad man faktiskt behöver...

3) Så fort man kommer till Sälen kommer man in i bubblan
Har inte sett eller läst andra nyheter än skidskyttenyheter på hela veckan. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0