another fork stuck in the road

1) Singellivet bjuder på drama
Ibland är det roligt, ibland är det tråkigt. Som idag. Har lärt mig att bli dissad. Inte för att det var något allvarligt, men ändå. Har nog aldrig blivit dissad av någon som jag har brytt mig om förut. Ny erfarenhet. Kanske bra för mig? Lärt mig en läxa? Typ läxan att ta det lite lugnt och inte låta tankarna rusa i förväg. Nåt sånt. Måste säga att jag blev jäkligt överraskad iaf. När man liksom fick fel svar på frågorna och samtalet gick i en helt annan riktning än den man hade tänkt sig. Yeah yeah, life goes on. Tur att man inte kände människan ordentligt. Måste vara sjukt jobbigt att typ bli dumpad av någon som man har varit tillsammans med och tycker om på riktigt. Fy fan, det vill jag inte vara med om. Hoppas jag inte har gjort mina ex för illa under åren...... Har nog inte riktigt tänkt mig in i deras situation.

2) Vänner kan man lita på
Riktiga vänner finns kvar, oavsett vad som händer. Idag har jag bl.a. vänt mig till några ganska nya vänner, eftersom de är mest uppdaterade om dagsläget. Skönt att få lite stöd, och känna att det finns personer här nära mig som man kan lita på.. Ska passa på att dra en vända ner till joel i lund fredag-lördag med, ska bli riktigt skoj. Jag måste lära mig att uppskatta härliga vänner mer. Det är dem man ska lita på. Tycker om er =)

3) Om man klyftar kiwin så blir den väldigt mkt mer lättäten
Istället för att halvera och äta med skit och grejer så gör man klyftor som av en tomat och äter ur. Jättesmart, tyckte jag när jag kom på detta i morse.

nu går vi vidare i livet, med ytterligare några visdomar i ryggsäcken......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0