What a night

Julfesten igår var galet trevlig. Har tagit större delen av dagen att återhämta mig men det var det värt!

Middag med italiensk buffé, chokladprovning och cupcakes. Jättegott, men var så mätt att jag inte ens pallade hela cupcaken!! Massa sång, tal och annat kul + rimtävlingen "Rimma bort din bordsdag/herre". Lyckades vinna frukost på Elite på mina fina nödrim! Kvällen fortsatte med mingel som ledde till mellanfest i närheten, och det var väl där vi spårade lite. Sprang från mellanfesten (bort från "bonnjävlarna") och tog oss till Helsing som överträffade mina förväntningar STORT, hade inte sett hela Helsing förut visade det sig! Ramlade in på Tempel runt halv tre och shakade lite innan jag till slut låste dörren om mig hemma strax efter fem.

Lite sliten, som sagt.


Mmm chokladprovning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0