K O M M U N I K A T I O N

Helt seriöst, nu blir jag sådär upprörd igen. Hur dålig kan man vara på att kommuicera med andra människor?!?!

 

Häromhelgen när jag var i GBG bestämde jag och mina bröder att vi skulle handla julklappar till föräldrarna tillsammans, lite smått och gott sådär, det är ju alltid kul med mycket paket under granen. Vi bestämde samtidigt att vi skulle höras av hela tiden för att inte gå förbi varandra när vi handlar, utan att alla har koll på läget hela tiden.

 

Gick det bra? NEJ!

 

De pratar ju inte varken med varandra eller med mig. Jag blir tokig! Eller nej, det blir jag inte alls. Jag tar djupa andetag, gör upp ett exceldokument som visar hur mycket vi har gjort av med och går ut och handlar det som ännu inte är handlat. Lite rationell får man ju ändå vara i julstressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0