Handywoman

Det har ju vart ett jävla tjöt på mig under hösten att jag måste hitta en borr + handyman för att lyckas få upp mina hyllor. Varför det för? Säger som en treåring: "Kan själv!"

 

Igår borrade jag och Robin upp allt, finfint blev det! Det enda som var lite svårt var anslagstavlan, där skulle man sätta upp alla fyra hörnskruvarna först och sen haka på anslagstavlan... Så vi skruvade upp alla hörnen - och anslagstavlan gick inte på. "Fan" - liksom. Men efter lite fixande och trixande och skruvande och bändande satt den där!

 

Galet nöjd!


Liten hylla i köket


Anslagstavla med kort från Jossan, Nissan och Hanna - mange tag!


Hyllor ovanför TVn :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

vad fint det blev!

2009-12-20 @ 12:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0