Göteborg

Förra inlägget var lite taskigt mot Göteborg. Okej för att det inte händer så mycket, men det finns faktiskt jäkligt bra saker med Göteborg med! Lite höjdpunkter med (kort)helgen:

* Träffa mamma, pappa, bröderna och farfar
* Bli bortskämd av föräldrarna med god mat och "service"
* Låna föräldrarnas bil och köra :)
* Mötas upp med de bästa från gymnasiet + en av Sälenfavoriterna
* Promenad på stan för att titta på julskyltning & julmarknad
* Fika på Rosencafét i Trädgårdsföreningen
* Åka spårvagn
* Känslan av att vara helt anonym på stan
* Att det finns så mycket människor, både att träffa och bara att gå runt bland på stan
* Faktumet att det är en såpass stor stad så att IDOL-turnén kommer dit (bilder kommer sen!!)

Skulle jag kunna uttrycka det som att jag är på "besök i min hemstad"? Mitt liv är ju inte här, så jag bor ju inte här, men jag är ju uppvuxen här så på något sätt blir det ju min hemstad.. Eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0