Winnerbäck <3

Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen (digipak cd)
"tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" kommer 21/9


nya låtarna! lyssnalyssnalyssna!
http://www.youtube.com/watch?v=Kz68tWFMTY0 "Från kylan in i värmen"
http://www.youtube.com/watch?v=DUpS7ZChYzo "Jag får liksom ingen ordning"


FAVORITBITAR:

Lite slit är jag värd
Några fraser är jag värd
Ljug om du behöver
det gör ingenting

Du är bättre än du vet
Mycket större än du vet
Men det klär dig att du tvivlar på din duglighet
Det gör man där vi kommer från

Jag kom och tänka på det nu
Kanske för att det är så tyst

Två små delar av något stort
För att natten hade bett oss

Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd

Gör din tolkning, häll mig full med svar


Sedan smälter man ju lite när det läggs ut handskriven text och ackord på internet... Någon har en smart marknadsförare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0