Tisdag v35

snurrigt det är i min hjärna nu.. beror det på vinet och sömnbristen från igår eller att det är massa på samma gång nu?!

1) Det är roligare att laga mycket mat än lite

Om man ändå ska stöka ner så... Idag slog jag på stort och lagade fläskpannkaka, köttfärssås, chili con carne, köttfärspaj, kycklinggryta och korvgryta. Allt för att slippa laga mat under nollningen... Kände mig lite smart när jag kom på det =) (inte lika kul att städa efteråt men det funkade)


2) Spotify hittar ny musik åt en!

Tydligen har darling Winnerbäck gett ut två nya låtar som mitt kära Spotify visade mig när jag öppnade programmet.. Me like! Tydligen ska han ha konserter med, det hade ju vart nice att gå på... 20/11 i Malmö, någon?


3) Man ska tvätta vit tvätt för sig

Har aldrig brytt mig om det förut, men kläderna blir faktiskt mycket fräschare då (speciellt om man stoppar i lite klorin eller annat blekmedel med =) )!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0