Tisdag v17

1) Jag kan inte bedöma löpsträckor & -tid
Har (igen) påbörjat träningen inför Vårruset 4/5, ska se om man kan hålla i en någorlunda träning fram till dess nu (med undantag för torsdag, lördag, söndag och valborg då!). Dock missbedömde jag tiden och kom inte hem förrän efter 40 minuter istället för 30, egentligen spelar det ju ingen roll men det är lite störigt när man aldrig lär sig utan gör likadant varje gång! "Åh vilken trevlig väg, den kanske man ska prova på?!" Hamnade på Adolfsberg idag, helt fel ställe jämfört med vad jag hade tänkt, men det var en fin löprunda! Om jag inte mätte helt tokigt på eniro.se så var det runt 7 kilometer, kanske är något sånt man ska träna på? Så kan man ju öka tempot lite på vårruset som är 5 km =)
Är riktigt nöjd med mitt påhitt laga mat --> gå ut och spring --> ät maten! Jätteskönt att ha färdig mat när man kommer hem, annars lagar man ju inget vettigt...

2) Det är inte schysst att dra folk över en kam
Man ska inte dra en massa slutsatser om folk eller grupper om man inte känner dem, och absolut inte "hänga ut dem" någonstans. Det blir bara fel. Titta bara på han alpinåkaren som gick ut i SVT och klagade på tjejerna som inte åkte i lagtävlingen på världscupfinalen.. Man ska vara lite försiktig med vad man säger!

3) Bor man själv får man fixa det lite mysigt för sig själv ibland =)
Bäddade i nya bäddsoffan igårkväll och slog på Robinson på TV, kanonmysigt! Vet inte vad det är men det är något speciellt med att sova på soffan haha! Tända ljus och gott te eller att köra hemmaspa i badkaret är andra mysgrejer, missade dock dem igår, får köra det på nästa egokväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0