Torsdag v17

1) Allt är relativt
Härlig dialog från kvällen:
- Du är nog den mest speciella/konstiga/knepiga (kommer inte ihåg vilket ord som användes) personen jag har träffat.
- Då har du inte träffat min kompis John!
Klockrent, bara en person i världen som kan säga sånt =P

En annan rolig konversation som inte har med ämnet att göra, men ändå:
Emma o Jonna: Vi vill ha glaaasssssssss i haaamnen!
Ida: Nej, nu låter jag som en mamma, men vi ska ju snart äta middag!
Emma o Jonna gör sura miner och vill fortfarande gå och äta glass...
Linda: Men, vi kan ju gå till Tasty House och äta glass efter middagen!
Emma o Jonna vänder på klacken åt det håll som Ida och Linda vill gå men är ändå glada för att de ska få glass sen =) Linda kommer bli en toppenmamma, precis så man ska ta ungarna haha! (sen blev det ingen glass, men sånt hinner man ju glömma bort!)

2) Naglarna blir mjuka när man duschar
Lyckades frisera båda mina deformerade naglar efter duschen idag, både den spruckna vårsittningsnageln och den förstörda badgasteinnageln som egentligen borde ramla av men som jag nu istället lyckades klippa från ovansidan liksom =)

3) Spontanitet är riktigt trevligt
Jag är alldeles för dålig på att göra spontana grejer, hittar liksom på anledningar för mig själv hela tiden till varför jag inte kan göra det... Men idag så! Efter faddermötet (som följde på en joggingtur och sen en väldigt väldigt snabb dusch&fix) så gick vi i stan en sväng och sen på Ginas vipkväll som planerat.. Men sen blev det bestämt att vi skulle käka på Villan, så vi gick dit och satt där ett tag och sen när de andra skulle gå kom ett annat gäng dit så då satt jag kvar och tjötade med dem, och det slutade med att vi hamnade hemma hos Lena och spelade Rappakalja (riktigt roligt spel!) och käkade massa godis. Himla mycket trevligare än att sitta hemma och läsa friluftshistoria som jag borde =) Får bli lite bättre på att hitta på sånt här (och effektivare med plugget så man inte får såna skuldkänslor)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0