Söndag v17

1) Foton är så roligt
Man återupplever ju alla minnen när man ser på korten! Har kikat runt i samlingen nu när jag har letat kort hit =) Och kommit fram till att jag måste sätta upp lite kort i lägenheten, de piggar ju upp så mycket! Frågan är bara var? Hade ju vart coolt att göra en "fondvägg" med foton.. I hallen kanske? Köket funkar ju inte, det är ju redan schackrutigt, och i vardagsrummet passar det ju inte riktigt.. I sovrummet hade det kunnat funka, men det finns inte riktigt nån riktigt bra plats där! Och badrummet är ju alldeles för litet.. Tips på hur man kan sätta upp det någon? Det coolaste hade ju vart att ha en gigantisk sån glasram att sätta korten i, men jag tror inte att det finns så stora som jag tänker på..
Kameran ska lätt med till bowlingen idag iaf =) Glömde den på grillningen igår, lite misslyckat!

2) Word är SÅ värt
Snälla Puffi har laddat in wordpaketet på min dator idag, det försvann ju när datorn kraschade i januari... Så himla skönt att ha det tillbaka! I Openoffice finns ju inte alla kortkommandon och knapparna sitter annorlunda, och om man inte sparar i rätt format så går filerna inte att öppna på andra datorer.... Okej, det är schysst att det är gratis, men word kan ju vara gratis det med =P

3) Mognar målmedvetenhet bort?
Okej, folk säger fortfarande att jag är himla disciplinerad och målmedveten. Men det är inget mot vad jag har varit. Var tog det vägen? Viljan och tävlingsinstinkten? Blev påmind om det när jag pratade med min gamla träningskompis (=spenderat sjukt mkt tid tillsammans...) på MSN idag..:

"han har ju inget mental för att träna..han e ingen jungmark direkt.. fan om jeremy hade skrivit spring 100X200m med 1 minuts vila hade du ju kört de liksom.."

Jag skulle gärna komma tillbaka lite till det. Har nog för lite att kämpa för just nu. Glider lite för mkt. Ska nog sätta upp lite mer mål för mig själv och sätta lite press. Springa halvmara framåt vintern kanske? Något måste man nog hitta på iaf! Är rätt så taggad för att ställa upp i lagmatchen i Finspång 21/5 iaf, även om jag lär göra usla resultat!


fullt fokus på konlöpning i lloret de mar i april 2006 (eller "året då emma körde 1 timme rehab innan varje pass för att överhuvudtaget kunna träna") med ovan nämnda träningskompis i förgrunden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0