Onsdag v16

1) Är man inte förberedd blir det inge bra
Min PBL-rapport blev väl inte riktigt så bra som den hade kunnat bli om jag hade börjat tidigare än 16 timmar innan den skulle vara inlämnad. Menmen, vi får väl se om den blir godkänt, det är risk att de kuggar mig på att jag inte har några andra källor nämligen... Dagens diskussion blev inte så livlig direkt, kändes som att det inte var så många i vår grupp som var sådär jätteinsatta (och jag minst av alla) så vi var klara tidigt!

2) Det är skitmånga som jobbar med saker på tåget!
Blev medveten om det igår när jag själv satt och försökte plugga.. Var och varannan person sitter ju med datorn framför sig eller med plugg/jobbpapper i händerna!

3) Tiden går fort när man har roligt
Glömde helt bort tiden när vi var ute på promenad längsmed stranden i solen i eftermiddags och kom därför gaanska sent till mitt möte... Börja kolla klockan lite oftare kanske?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fint folk kommer sent !

2009-04-15 @ 23:08:57
URL: http://emiliabilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0