Måndag v17

1) Det går inte att vara på två ställen samtidigt
Hade ju SÅ gärna varit i Sälen idag, det är ju ändå Gustavgalan (och enligt min hemliga källa har Martin Stenmarck uppträtt i Gustavkostymen...)... Och till helgen hade det inte heller vart fel att vara där, Ski&Rock och jag har en bil som jag kan köra upp..! MEN jag går ju faktiskt i skolan, även om det är lätt att glömma bort det ibland. Och jag har faktiskt en hel del att göra eftersom jag nästan helt har struntat i skolan de senaste 2 veckorna. Frustrerande.

2) Ibland kan det vara lite jobbigt att umgås med par
Jag vet liksom inte var man ska fästa blicken om man sitter och pratar med ett par och de plötsligt böjer sig framåt och pussar varandra och lite så. Vad ska man göra? Fortsätta prata? Verka upptagen med något annat? Skämta bort det? Inget ont om mina parvänner, oftast går det kalas, men ibland vet jag bara inte riktigt vad jag ska ta mig till =)

3) Mina volleybollskills påverkas inte av två öl
Var på trevlig födelsedagsmiddag hos Mike (med hemmagjord sushi, riktigt gott, jag åt tom dem med fisk och sånt i!) och tog lite öl till maten.. Sen när det började bli dags att avrunda så insåg jag att det ännu inte var för sent att dra och spela volleyboll! Så jag traskade hemåt fortare än kvickt, bytte om och trampade bort till hallen. Lite grann kände man väl av ölen då, men jag måste säga att spelet blev riktigt bra! Visst spelade jag bort en boll lite då och då, men det gör jag ju varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0