Lördag v14

1) Hatschen is good shit!
Drog på bikinin, smörjde in ansikte och "dekollage" med hatschen och placerade mig på balkongen.. Resultatet? Efter 2-3 timmar hade jag lyckats få bikiniränder! Hatschen asså, sjukt bra!! Gick runt och var sjukt nöjd med mina bikinilinjer hela kvällen sen =P

2) Folk klagar på allt
Är det inte för kallt så är det för varmt! Vi funderar på att ingå i en pakt, där man inte får klaga på värmen.. Istället får man klaga på sig själv, typ "Oj jag har alldeles för mycket kläder på mig för det här varma sköna vädret" eller "Fan vad jag svettas mycket!".. Det sista kom vi inte riktigt på någon lösning till, men ändå!

3) Vissa grejer går visst automatiskt
Lyckades få med mig både jacka och väska från sittningen, OCH ta ut linserna när jag kom hem! Inte illa, med tanke på att skallen inte riktigt var med vid den tiden =P Farligt när man inte har varit ute på "hela" två veckor haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är med på den där pakten!!!

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

2009-04-05 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0