Fredag v16

blir mest lite lärdomar från igår sådär =)

1) Strumpbyxor är skit
De går ju alltid sönder, oavsett hur försiktig man är med dem! Om man hade slått ihop alla pengar man lägger på strumpbyxor så lär det ju typ lätt vara minst lika mkt som man lägger på jeans! Jag måste bli duktigare på att slänga dem också, igår provade jag 4 par hemma innan jag gav upp och gick till Konsum och köpte nya (som är trasiga nu). Skitsaker!

2) Det ser inte så bra ut att skicka iväg mail kl 3 på natten
Svarade på en tjej som har sökt lägenhet när jag kom hem igår.. Rättstavat och fint, men ändå, hur seriöst verkar det?

3) Shoppa är kul!
Idag är det IKEA m.m. för att shoppa grejer till lägenheten! Ska bli kul att "få" spendera lite pengar =)


Kommentarer
Postat av: Josefin

nr 1 är sååå sann! har minst tio par trasiga strumpbyxor i min garderob, måste rensa någon dag..

2009-04-17 @ 14:40:49
URL: http://josefinnyrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0